Διαγώνισμα 26/08/10
Βαθμός /20
Αδίδακτο κείμενο
1.
Διαβάστε το κείμενο «Φαστ Φουντ: το φετίχ του 20ού αιώνα»
στη σελίδα 280 της Έκθεσης Έκφρασης και απαντήστε: (α) Ποιο είναι το πρόβλημα
που θίγεται από το συγγραφέα και (β) ποια τα μέτρα τα οποία λαμβάνονται για
καταπολέμησή του. (3μ.)
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2.
Να αναπτύξετε μία παράγραφο με αιτιολόγηση και παραδείγματα.
(4μ.)
Οι παράνομοι μετανάστες πολλές φορές δημιουργούν αρκετά
προβλήματα στις χώρες στις οποίες πηγαίνουν.___________________________________________________
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Γλώσσα
1.
Γράψετε συνώνυμα των λέξεων: άπειρες, συμπυκνώνεται, προθήκες (3μ.)
__________________________________________________________________________________________________________________________________________
2.
Σχηματίστε προτάσεις με τις εξής λέξεις ώστε να
διαφαίνεται το νόημά τους: αποθέωση,
υπερασπιστές, παρασύρει. (3μ.)
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Κείμενα
1. Ελένη (σελ. 209)
Ποια τα
συναισθήματα του Τεύκρου στη β ενότητα; Να γράψετε δύο χαρακτηριστικά της
ποίησης του Σεφέρη με παραδείγματα από το κείμενο. (3,5μ.)
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2. Στο άγαλμα της ελευθερίας που φωτίζει τον κόσμο (σελ. 179)
Να
σχολιάσετε συνολικά τον τόνο στον οποίο κινείται ο συγγραφέας σε ολόκληρο το
ποίημα. Ποια συναισθήματα πιστεύετε ότι τον διακατέχουν για την κάθε μερίδα
ανθρώπων στους οποίους απευθύνεται; (3,5μ.)
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου